Sider

onsdag, juni 15

Bambus..

http://www.ub-kalkbrenner.de/images/panthermedia_00383319_big.jpg
Jeg fikk en bambus med slik snurr på som den på bildet, hos min farmor lenge før jeg flyttet ut hjemme fra.. Det er nå godt over fire år siden,  å jeg har den enda..  Den står i en vase med steiner og vann.. Ser jeg det begynner å minke på vannes så fyller jeg bare på..  Den er kjempe fin å den har kommet med opptil flere skudd med blader totalt er den vell en 60-70 cm høy nå..  Drikker ikke så mye så er lett og holde styr på, så den tørker ikke ut så fort..

Den har kommet med masse masse røtter, men jeg vet ikke om jeg tørr å plante den om og sette den i jord.. Er redd for at den skal tørke og dø ut... synes den er fin slik den står, å når den har stått slik i over fire år så kan det ikke skade at den står sånn videre vekk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar